MYS ONSDAG

Idag har varit en väldigt bra dag. Emilia och jag tog och promenerade bort till Allum i den härliga vårsolen där vi träffade Sofia, Jessica och hennes lilla söta docka Freja. Vi kikade runt lite i affärer tillsammans och lunchade sedan på Le Pain. Efter några timmar skulle Jessica och Freja åka hem och jag och Sofia promenerade hem till oss. När Christian kom hem från sitt möte med jobbet tog han med sig Emilia och åkte hem till sina föräldrar så att jag och Sofia kunde få lite lugn och ro ensamma. Vi lagade mat, låg i soffan, lyssna på musik, käkade massor av godis, tjötade och hade det hur mysigt som helst. Precis som gamla goda tider. Fler sådana här dagar tack. Tror klockan nästan blivit tio på kvällen när jag körde hem Sofia och när jag kom hem hade Emilia redan somnat. Härlig heldag med fina vänner!
 

Kommentarer
Tant Moushi säger:

Underbar dag min boushi love!!! Älskar dig massor!! Posssss!! <3

2013-03-28 | 08:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback