DATE

Igårkväll lämnade vi Emilia hemma hos farmor och farfar så att Christian och jag kunde åka in till stan och gå på "date". Inne i stan mötte vi upp Karolina, Pari & Filip och gick till Göteborgs wook där vi hade bokat bord. Vi åt buffen som var allt annat än liten, det fanns hur mycket kött som helst, alla slags skaldjur, allt du kan tänka dig. Vi åt så at vi inte kunde röra oss och det var hur gott som helst. Jag tror att jag åt 4 portioner och Christian 5 så dom lär ju ha gått back på oss. Men jag måste bara säga att det var något av de bästa ställen jag ätit på. Jätte mysigt, väldigt gott och mycket prisvärt. Så jag kan verkligen rekommendera det stället. Vi kommer i alla fall gå dit fler gånger om vi blir insläppta.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Tant Anna säger:

Har också ätit där så goooott!

2013-03-11 | 13:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback