Dag 1 i Turkiet

Denna dagen har lugnt sagt varit fullspäckad. Vi kom fram till vårt hotell Pascha Bay strax efter 15 på eftermiddagen helt slut efter att ha suttit stilla på både flyg och buss i så många timmar. Vi gick upp till vårt rum som var hur fint som helst och smörjde in oss och bytte om till badkläder. Sedan gick vi ett varv runt vårat enorma och då menar jag verkligen enorma hotell för att spana in lite vad som fanns. Vi blev verkligen inte besvikna. Pascha Bay har precis allt och lite till av man kan önska. Jätte fina hotellrum, väldigt stor pool och även 2 mindre för småbarn därav en med tak, underbar strand/hav, egen marknad inne i området, stor lekplats, Bamse hus där Bamse bor med alla sina vänner, gym, basketplan, tennisplan, beachvolley, pingis, biljard, dart, jetski, para glidning, underhållning varje kväll och mycket trevlig personal med väldigt mycket mer. Även om man hade velat hade man inte hunnit med allt på en enda vecka. Maten var helt grym. Fanns så sjukt mycket att välja på och eftersom vi har all inklusive är det bara att äta hur mycket man vill under hela dagarna. Det finns pizza, soppor, färsk frukt, glass i mängder, drinkar och massvis med gott att bara gå och hämta när man känner sig sugen när som helst. Vi kan verkligen inte klaga och vi är mer än nöjda med hotellet. Emilia har varit helt underbar under hela dagen och haft fullt upp och somnade i vagnen strax efter vi ätit middag på kvällen och sover fortfarande för natten nu i vårt rum i sin egna lilla säng som fanns inne på rummet. Imorgon ska vi sätta klockan tidigt och se vad frukostbuffén har att erbjuda. Vi njuter till tusen här i alla fall och vill inte komma hem än på ett bra tag. Imorgon blir det bada i havet för våran del.