Bara timmar kvar nu

Nu är det bara några ynka timmar kvar innan vi åker iväg på vår underbara semester! Redan klockan 4 imorgon bitti ska vi åka hemifrån upp till Christians pappa som ska köra oss vidare till Landvetter flygplats. Hela dagen har vi tvättat, städat, packat kläder, mediciner, massvis med blöjor och annat nödvändigt att ha med på resan. Jag har provat mina nya bikinis som jag köpt i veckan, förr i tiden hade jag alltid med mig minst 6 bikinis på en veckas semester, typ en bikini för varje dag. Nu har jag lugnat mig lite och inser att det räcker med endast 2 stycken. Sedan hann jag även med en skön kvällspromenad. Utan barn denna gången. Thank god. Gick lite snabbare och mindre tröttsamt. Nu längtar vi och är förväntanfulla inför våran vecka i Alanya. 
 
 

Kommentarer
Camilla säger:

Ha en super go semester! Kram =)

2013-06-11 | 22:02:33
Bloggadress: http://mammatilltresmatroll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback