Tidig morgon

Idag satte jag klockan på 04.30 redan för jag skulle köra mina föräldrar och deras 2 vänner till Landvetter. Dom gottegrisarna åker till Turkiet i 1 vecka. Gissa vem som var vaken när jag kom hem strax efter kl 05 och mötte mig i hallen? En väldigt glad Emilia. Inne i sovrummet hörde jag en mindre glad Christian som låg och muttrade. Som många redan vet har Emilia någon typ av hårfetish och ligger alltid (då menar jag verkligen alltid) och pillar och gosar med mitt hår, så såfort jag går upp ur sängen känner hon att "vart f*n tog mitt hår vägen?!" Och vaknar. Vilken tid på dygnet det än är. Jobbigt för Christian som kanske inte uppskattar att bli väckt klockan 4 på sin lediga dag. Nä nu ska vi ta och somna om så vi orkar med dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback