Packar

Christian tog med sig Emmi till bushuset i Mölndal för att leka och jag är hemma och packar resväskan, igen. För tidigt morgon åker Emilia och jag till Finland för att hälsa på min mormor tillsammans med min mamma och syster. Vi blir borta i 1 vecka. Även fast det känns jätte roligt och skönt att få komma bort och äntligen få krama om min mummu igen känns det jobbigt att lämna Christian här hemma ensam fast han kommer att vara upptagen med massa jobb för det mesta. Från början var det tänkt att vi alla skulle åka, pappa, Abbe och Christian skulle åkt med, men sedan var det under Gothia veckan och då ville killarna vara hemma och sedan hade vi ingen kattvakt så det blev att vi brudar får åka själva istället. Men en vecka borta går fort och nu vill vi bara njuta av att få komma ut till "skogen" och lugnet, träffa mummu, koppla av, äta massor, fiska, bada, basta och massa annat som hör finneland till. Ska bli riktigt underbart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback