PANNKAKOR

Ikväll gjorde vi pannkakor. Eller jag gjorde pannkakor medans Christian passade våran huligan. Emilia är verkligen överallt och busar, om hon inte står och hänger och klänger på mig i köket och bara gapar på att jag ska lyfta upp henne typ så är hon inne i alla kökslådorna, rotar och slänger ut saker över hela köksgolvet, klämmer fingrarna i lådorna, blir förbannad/lite ledsen pappa hjälper henne ta bort fingrarna, sedan fortsätter hon direkt med att öppna lådan igen tills hon klämmer sig igen, vilket hon oftast brukar göra. Det blev iallafall några pannkakor tillslut och Emilia älskade det! Hon åt utan att titta upp ifrån sin tallrik en enda gång och när vi frågade om hon ville ha mer nickade hon och när hon fick mer pannkaka på sin tallrik klappade hon händerna av lycka. Tjockis! När hon var klar var det för första gången någonsin inte en enda smula på golvet. Så det blev nog inte sista gången som jag stod och gjorde pannkakor om Emilia får bestämma!
 
Koncentrerad

Kommentarer
Tant Anna säger:

oh jag döööör vad underbar hon är!!! <3

2013-01-04 | 22:58:15
Morbror säger:

Inte alls nördigt med Clash Of Clans igång på iPaden bredvid ;)

2013-01-05 | 02:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback