JOBBIG NATT

Ligger här i sängen helt klarvaken. Emilia har haft en jobbig natt med världens hosta så nappen har flygit över halva rummet flera gånger. Christian har jobbar inatt så min bror sov här med oss inatt och stackarn har inte heller fått många timmars sömn eftersom vi båda vaknat hela tiden av Emilias hostande. Nu stack Abbe iväg till skolan och jag ligger kvar vaken i väntan på att klockan ska bli 8 så att jag kan ringa till vårdcentralen. Känns som det är dags att kolla upp hennes hosta nu som hon haft från och till i flera veckor. Men nu tyckte jag att det rosslade igårkväll när hon andades oxå, då är det lika bra att kolla så att det inte är något.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback