GRYMMA TJEJER

Idag drog Karolina med mig på ett boxningspass på SATS i kompassen inne i stan. Det var första gången för mig någonsin med boxning. Shit vad jobbigt det var men så jädra roligt! Jag kämpade iallafall på som en idiot och jag var verkligen helt slut efter det 75 minuter långa passet. Det var väldigt roligt att träna med Karolina som är lite av ett proffs i gemförelse med mig som måste sett väldigt rolig ut när jag hoppade runt där och försökte mig på alla olika övningar som jag lyckades sådär med. Men någon gång måste ju vara den första och jag ser verkligen fram emot fler sånna här pass. Bra träning och väldigt roligt samtidigt. Tack Karolina! Undrar bara hur jag kommer må i kroppen imorgon. Jag går redan som om jag bajsat ner mig öm i kroppen som jag är. Mina händer skakar och har gjort nu hela kvällen sedan vi slutade passet, då snackar vi om att vara riktigt odentligt otränad! Men detta ska det iallafall bli ändring på nu! Är mer taggad än någonsin!
 
 

Kommentarer
Emelie Babunovic säger:

BOX är så jäkla roligt!!!
duktiga ni är!
KRAM och PUSS

2013-01-16 | 20:44:44
Bloggadress: http://undermyumbrella.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback