NU VAR DET KLIPPT

Idag var jag äntligen iväg och klippte av mitt slitna hår. Det blev en ganska bra bit som försvann och det känns verkligen jätte skönt att slippa mitt slitna hår även fast det känns lite ovant och konstigt att vara såhär korthårig. Tror aldrig jag haft såhär kort innan då jag alltid föredragit lite längre. Men nu kände jag att det var dags för en förändring. Passade även på att göra slingor eftersom tanken är att jag vill ha tillbaka mitt ljusa hår nu till våren/sommaren. Är jätte trött på att hela tiden behöva färga håret även fast jag egentligen gillar mörkt hår, men det sliter för mycket på håret och är tråkigt jobb att göra varje månad. Så nu ska jag bli blond igen. Får antagligen göra en omgång slingor igen om några veckor igen för att bli ordentligt ljus, men nu är jag iallafall en bra bir på vägen.
 
Mitt hår idag innan
 
Mitt "nya" hår

Kommentarer
Victoria säger:

Det blev riktigt snyggt :)

Svar: Tack gumman!! =)
Mina popcorn

2013-03-05 | 12:10:29
Bloggadress: http://victoriarihm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback