MIN FINA MAN

Idag var det ju som säkerligen ingen människa missat alla hjärtans dag och oturligt nog så är Christian iväg och jobbar och kommer inte hem förens imorgonbitti. Så Emilia och jag har fått pussats, kramats och gosat själva utan pappa här. Fast även om han är på jobbet så hade han lyckats överraska oss tjejer här hemma med ett blombud som ringde på dörren med en jätte fin röd alla hjärtans dag bukett till oss. Eller ja överraska och överraska, Christian ringde mig innan och sa något konstigt om att dom hade ringt ifrån "posten" och undrade om någon var hemma för att dom ville lämna av ett paket vid dörren, och så sa han att det var antagligen mina kläder som jag beställt nu i förra veckan. Men jag förtstod inte vad han pratade om, hur hade dom hans nummer? Varför skulle dom ringa från posten till honom ang. mina kläder? Så sorry Christian du är verkligen sämst på att ljuga/luras. Jag misstänkte direkt att det var något skumt och visst hade jag rätt. Men vi blev lika glada för det och är väldigt tacksamma för att vi har världens finaste, snällaste och underbaraste kille/pappa i vårat liv. Vi älskar dig så jädra mycket! Du är bäst! (fast sämt på ljuga) ♥
 
Pappa skämmer bort sina tjejer!

Kommentarer
Mummu säger:

Mina ....

2013-02-15 | 08:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback