ARKEN SPA

I söndags var jag, mamma och min syster iväg på Arken spa. Det var min födelsedagspresent av familjen som jag fick när jag fyllde 25 i oktober men det hade inte blivit av innan och det var väl på ett sätt tur det för nu fick vi en avkopplande och skön dag på spa nu istället. Det var första gången för oss alla tre på spa så det var spännande att äntligen få testa på. Vi var där redan 9 på söndag morgon och badade utomhus i varma källor, bubblade i bubbelpool, bastade, var inne i ett ljusterapirum och bara kopplade av och njöt för fullt. Det var verkligen supermysigt och välbehövligt! Det var den perfekta födelsedagspresenten. Efter att vi spa,at i 4 timmar var det dags för söndagsbrunch som dom så fint kallade det. Det var en jättefin buffe med massor av mat att välja på som var hur god som helst och vi hämtade mat i flera omgångar. Det var nog tur att vi valt att äta efter att vi spa,at och haft bikini på oss så mycket som vi tryckte i oss. En toppen dag iallafall tillsammans med mamma och syster. Detta borde man verkligen göra oftare, och jag tjatar redan på Christian om att vi ska skaffa barnvakt och ta oss dit någon dag. Får hoppas att det blir av för jag tror att han skulle behöva lite avkoppling han med. Snart är det ju alla hjärtans dag då kanske man skulle passa på att göra något sånt här tillsammans.
 

Kommentarer
Fredrik säger:

Vilken underbar upplevelse det låter som att ni har haft. Skulle du kunna tänka dig att berätta om den i en kommentar på vår sida SpaResorts (http://www.sparesorts.se) så att ändå fler kan få ta del av den? Och förhoppningsvis få det lika härligt :)

Arken Spa hittar du här: http://sparesorts.se/2013/09/30/arken_spa/

Stort tack på förhand!

2013-09-30 | 10:59:07
Bloggadress: http://sparesorts.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback