Uppdatering

Nu var det ett himla bra tag sedan som jag skrev något här på bloggen. Emilia och jag har varit sjuka någon vecka innan jul (väldigt tacksam att det inte var under jul) sen har min dator chraschat (igen!?!) så har fått lämna in datorn i några dagar på reparation och sedan har det varit jul och vi har bara myst och umgåts med våra nära och kära tills sent på kvällarna så bloggen har det inte direkt funnits någon tid eller ork till. Men nu är julen över även för denna gången och vi är tillbaka igen i vardagen. Christian åkte iväg till jobbet igår och kommer hem först på måndag. Vi har blivit riktigt bortskämda här hemma när pappa Christian varit ledig i närmare 2 veckor innan han åkte igår. Men nu är det Emmi och jag själva igen för några dagar. Det blir lugna dagar med mycket mys här hemma och en hel del lek med alla nya fina julklappar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback