Stor dag imorgon

Imorgon är det en stor dag för både Emilia och mig. Imorgon är det nämligen dags för Emilias första dag på förskolan/dagis. Väskan är färdigpackad med blöjor och massa extra kläder som ska lämnas där. De två första veckorna ska jag eller Christian vara med henne för att skola in henne. Det är lite blandade känslor här hemma nu, på ett sätt känns det väldigt roligt och spännande för Emilias skull att få leka och träffa massor av andra barn att ha roligt tillsammans med. Kanske skönt för henne att slippa mamma och pappa för ett tag. Men samtidigt är man så van att ha henne hos sig hela tiden, det har ju varit jag och hon nu sedan dagen hon föddes och nu ska man helt plötsligt lämna bort henne till "okända" människor och inte veta vad hon har för sig under dagarna. Men jag hoppas och tror verkligen att detta kommer att bli jätte bra. Jag känner mig hyfsat lugn och ser fram emot att gå på "dagis" nu 
 
Våran lilla prinsessa är nu en stor tjej och ska börja på förskolan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback