Onsdag

Igår var Emilia och jag i Allum och träffade min jobbarkompis Kicki och hennes fina bebismage. När Emilia sov i vagnen passade vi på att gå och luncha och prata lite skvaller som vanligt. Mycket att ta igen när man varit borta från jobbet i nästan 2 år. Vi kikade lite i affärer och Kicki köpte lite kläder till sin lilla pojke i magen. På kvällen hade Bellbox vip kväll med massa olika erbjudanden. Jag köpte mig en hårinpackning ifrån Moroccanoil och fick en jätte fin goodiebag med mig hem med massor av roliga saker för håret. Det tackar man aldrig nej till, efter några timmar i Allum följde vi Kicki till bussen och kramades hej då efter en väldigt trevlig dag.
 
Tack Bellbox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback