Fotboll

För 2 veckor sedan blev våran familj utmanade på fotbollsmatch utav min farbror och mina kusiner. Det var pappa, brorsan, Matilda (brorsans tjej) och jag som spelade mot min farbror och mina tre yngre kusiner. Våra mammor fick sitta vid sidan av planen och vara barnvakt till en sovande Emilia och agera hejarklack. Det var väldigt varm och svettigt. Man märker vilken urusel kondition man egentligen har, det måste varit nästan 8 år sedan jag slutade med fotbollen men det var väldigt roligt. Väldigt jämt blev det med. Vi körde först till 10 mål, och matchen slutade 9-10 till kusinerna. Efter matchen invigde pappa sin nya grill och vi satt ute på altan och åt i det fina vädret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback