TJEJKVÄLL

Igår hade vi tjejkväll hemma hos Jessica ute i Eriksberg. Vi mötes vid Ica och handlade massa mat och massa andra godsaker som vi skulle gotta oss med under kvällen. Självklart blev det tacos som vi lagade tillsammans. Så himla gott och så himla enkelt, en av världens bästa maträtter, perfekt när man ska lyxa till det men ändå inte vill krångla till det allt för mycket. Vi åt länge och hade det supermysigt och pratade om gamla tider och jag skrattade så mycket att jag höll på att sätta maten i halsen. Det var verkligen en super lyckad kväll och så himla roligt att träffa tjejerna. Det blev en väldigt lång kväll och när jag kom hem mitt i natten låg mina 2 hjärtan och sov som stockar.
 
Höga på för mycket socker?

Kommentarer
Tant Moushi säger:

HAHAHAHAH jag bajjar ner mig BOUSHI!!!! Fifaaan bästaste bilderna!!! <3

2013-04-13 | 18:52:29
T säger:

Hej tänkte höra vart du har köpt din fina kappa någonstans? Bra blogg du har :-)

Svar: Tack så mycket vad rolig att höra =) Kappan är ifrån Zara =)
Mina popcorn

2013-04-14 | 00:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback