Pyjamasparty

Igår sov Sofia över här hemma hos oss. Christian jobbar så mycket nu så det var riktigt mysigt och roligt att få lite sällskap både för mig och Emilia. Vi hade en riktig myskväll, låg i sängen med Emilia sovandes mellan oss och tittade på mina The Hills boxar och åt massvis med godis. På kvällen sa jag till Sofia att var beredd på att Emilia brukar prutta en hel del när hon sover (tur man kan ha henne att skylla på) Så när jag och Emilia vaknade på morgonen och Sofia fortfarande ligger och blundar ligger Emilia med sin rumpa nära Sofias ansikte och lägger av en jätteprutt rätt i Sofias ansikte så att Sofia öppnar ögonen och ser helt chockad ut. Vi garvade så mycket att jag fick ont i magen. Med en sån härlig start på dagen kunde detta inte bli en dålig dag. 
 
Ovännerna sitter lång ifrån varandra vid frukost efter pruttincidenten!
 
 

Kommentarer
Tant Moushi säger:

Ooooh ni är helt underbara!!! Love you! <3

Svar: Du är bäst!!! Vi älskar dig!! <3
Mina popcorn

2013-04-22 | 10:19:00
Anonym säger:

Älskar er mina sötnosar!! <3

2013-04-22 | 14:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback