H#*VETE J*#VLA SKIT

När jag kom hem igen efter tandläkarbesöket idag var jag inte lika glad som jag hade varit när jag hade gått hemifrån. Det blev inte så lyckat som jag hade hoppats på men man får väl tänka att det alltid kunnat vara värre för att inte bryta ihop totalt. En sak som är säker i alla fall är att jag aldrig kommer att vänta några 3 år igen innan jag går till tandläkaren igen nästa gång. Nej närmare bestämt ska jag dit om några veckor igen för ett litet återbesök där jag ska borra x antal hål. Som det kan bli!
 
 
Men vem kan vara på dåligt humör när man kommer hem och får krya ner i sängen bredvid denna godingen. (Denna godingen kommer dessvärre att få leva på knäckebröd och vatten nu närmsta månaderna för mamma ska fixa sina tänder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback