Underbara vänner

 
Idag var jag, Emilia & Anna bjudna hem till Linda i Eriksberg. Det var första gången vi var hemma hos henne så det var roligt att få se hur hon och Mattias bor. Det var jätte mysigt och vi satt och fikade och Linda visa lite bilder ifrån hennes och Mattias bröllop som jag tyvärr missade när vi var i Finland i sommras. Dom såg ut att ha haft en väldigt lyckad dag iallafall och Linda var så vacker i sin fina brudklänning! Så roligt när man tänker tillbaka på när vi var små (kännt Linda sedan jag var 6 år) då vi lekte tillsammas och hade stora drömmar bla. skulle vi bli popstjärnor som säkert de flesta småtjejer drömmer om att bli när dom blir stora. Den drömmen sket sig kan man lugnt säga haha, men Linda är lyckligt gift idag och jag har världens finaste dotter och sambo så vi ska väl inte klaga!
Tack för idag finaste Anna & Linda! ♥
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback