Promenaden from hell

 
Ja idag kände jag mig lite extra hurtig och bestämmde mig för att jag skulle ta och gå ut på en morgon promenad efter att jag och Emilia ätit lite frukost eftersom det hade regnat hela morgonen och nu sken äntligen solen för en gångs skull. Men jag tror vi hann gå i 15-20 min innan det blev helt kolsvart bakom oss och bara någon minut senare öppnade sig hela himlen ovanför oss och det bara vräkte ner. Så jag fick mig en liten löprunda med. Så snabbt som jag sprang hem var nog längesen jag sprang. Och värst av allt vad tror ni inte händer efter att vi kommit upp (iallafall jag) helt dygnsur i lägenheten. Jovisst solsken ute igen och inte en droppe regn. Det kanske inte är min dag idag helt enkelt. Nu sover stumpan iallafall och jag tänkte hoppa in i duschen en snabbis. Man får ju passa på.
 
 
 Sedan är det ju inte det lättaste att köra runt på den här galningen i vagnen när hon vägrar ligga stilla.
 
 
 

Kommentarer
Emelie Babunovic säger:

Hahaha! Fy din stackare!

2012-09-18 | 21:45:57
Bloggadress: http://undermyumbrella.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback