Love apple

 
Ibland gör man saker man verkligen ångrar efteråt. Igår var en sån dag. Jag var så trött på min hårfärg som jag haft ett tag nu och kände att jag ville prova på något helt nytt så jag bestämde mig för att färga håret rött. Kanske inte helt igenomtänkt. Trodde jag skulle svimma när jag tog av handuken på huvudet efter att jag duschat ur färgen. Så nu är håret knallrött (läs RÖTT!!)  Men men man ska ju prova det mesta för då vet man åtminstånde till nästa gång. Man lär sig något nytt varje dag. Aldrig mera rött!
 
 
 

Kommentarer
Camilla säger:

det var fint, eller nej jag menar snyggt,men gärna en bild framifrån. =) efter några tvättar så kanske det blir bättre annars.

2012-10-07 | 19:20:09
Bloggadress: http://mammatilltresmatroll.se
Tant Anna säger:

Skit snyggt måste jag säga! Jämt och bra också! :D Hot mama!

2012-10-08 | 10:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback