Gaaaaah!

 
Smartarslet själv har tappat sin telefon i golvet igår och självklart gick skärmen sönder igen! Sist detta hände var 2 dagar innan Emilia föddes när jag tappade min telefon på badrumsgolvet, där kan vi snacka graviditetshormoner när jag såg att hela skärmen var sprucken. Denna gång höll jag mig hyftas lugn åtminstånde men fy fan vad klantig man kan vara då och vad trött jag blir på mig själv! Som tur är skulle jag ända om 2 veckor skaffa mig en ny telefon. Det blir antingen en Iphone 5 eller en Samsung Galaxy har inte bestämt mig rikigt än. Nu har jag ännu större anledning att skaffa en ny. Inget ont som inte för något gott med sig.
 
 

Kommentarer
Albin säger:

Medvetet;)

2012-10-08 | 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback