Fotomodell för en dag

 
Igår torsdag var jag och min fina Anna på Backaplan på babyproffsen med Emilia som skulle fotograferas. Jag som hade trott att det skulle vara hur mycket folk som helst blev positivt överraskad när vi kom dit och såg att det bara var en liten bebis som höll på att bli fotad när vi kom. Sedan var det Emilias tur. Hon var väldigt sammanbiten i början och tittade väldigt misstänksamt på fotografen men efter att han tagit fram ett gosedjur och busade lite så började hon att skratta så att det blev några kort. Efter korttagningen åkte Anna, jag och Emilia in till stan och åt lunchbuffé på Pizzahut, och efter det lite shopping för Annas del.

 
Min vackra vän 
 

Kommentarer
mummu säger:

Fina bilder!!!!!

2012-10-26 | 20:58:22
Morbror säger:

Finaste tjejen

2012-10-26 | 22:45:34
Emelie säger:

Åh så fina korten blev, så klart ;-)
Nu kan du ju välja det som blir finast mellan detta och ÖF's kort sen :-D Perfekt!!

2012-10-26 | 23:06:30
Bloggadress: http://undermyumbrella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback