VILA I FRID GORAN

 
Idag är det exakt 7 år sedan en nära vän till mig gick bort i en tragisk olycka. 4 veckor innan olyckan inträffade hade vi firat Gorans 18års dag och veckan därefter firat min 18års dag. Vi var bara barn. Vi trodde att vi var vuxna och vi trodde att vi var odödliga för våra liv hade bara börjat. Nu har det gått 7 år och det känns som en evighet sedan men jag minns det som igår. En sak som gör mig ledsen är när folk klagar över att dom "känner sig gamla" när dom fyller år, (omg jag fyller 22 jag känner mig som en kärring typ) snälla var tacksamma och glada för att ni får bli "gamla" det är inte alla som har den turen att få bli det.
 
 Vila i frid min fina vän. Du är saknad. Goran 1987.10.12 - 2005.11.13 ♥
 
 

Kommentarer
Hanna Of Sweden säger:

usch va hemskt!! :( RIP
och du som tyckte mitt inlägg va sorgligt... snyft!

till nått lite roligare: GRATTIS Emilia på namnsdagen!! <3 :D

2012-11-14 | 08:15:29
Bloggadress: http://hannaofsweden.se
Carola säger:

Vilken vacker ung man med oerhört vackra själfulla ögon! Ibland känns livet så fel då unga människor måste lämna oss - medan väldigt gamla, levnadsmätta människor tvingas ligga år efter år på långvårdsavdelningar. Då kan man fråga sig vad meningen med allting är...för det måste väl finnas en mening??? Det har i alla fall jag valt att tro...

2012-11-14 | 19:17:32
Bloggadress: http://glasverk.blogspot.com
Anonym säger:

Jag beklagar.. :(

2012-11-14 | 20:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback