FARS DAG

 
I söndags var det farsdag och vi hade 3 pappor att fira. Min egen pappa, Christians pappa och Christian själv. Det började med att vi vaknade alldelles försent kl 11.30 och fick lite småpanik. Snabba sig in i duschen, göra sig iordning, ge Emilia frukost, göra iordning henne stress stress. När vi var klara åkte vi hem till mina föräldrar för att fira min pappa. Vi köpte med oss färskt bröd och åt frukost/Lunch tillsammans. Pappa hade redan fått sin present i veckan eftersom att jag (dum som jag är) råkat avslöja vad han skulle få. Jag och mina syskon hade köpt en Kaffe/Espresso maskin till honom som han blev jätteglad över.
 
 
 
På kvällen åkte vi hem till Christians familj för att fira pappa nummer 2. Där åt vi pizza som vi hade köpt med oss till alla så att pappa Ricky för en gång skull skulle slippa stå i köket och laga mat och bara koppla av dagen till ära. Av Christian och syskonen fick han Presentkort på Allum och skydd till sin mobil. En jätte trevlig och fullspäckad dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback