Sun is shining

Gud vad härligt väder vi har fått! Nästan så att man kan tro att det är sommar redan. Lillebror har spelat match idag i Skatås så mamma och jag passade på att promenera lite under första halvlek. Andra halvlek tittade vi på. Självklart så bara för att jag hade glömt skötväskan hemma hos mamma och pappa just idag så passade Emilia på att skita medans vi stod och tittade på matchen. (Hon brukar skita ungefär var 3e dag men just då var det tydligen väldigt viktigt) Så jag och mamma fick snällt gå till bilen och åka iväg till närmsta butik och köpa blöjor så att vi kunde byta på henne. Nu är vi hemma hos mamma och pappa igen och pappa står vid grillen! Årets första grillning. Christian slutade jobbet precis och skulle träna efter jobbet men skulle kanske komma förbi efteråt. Hoppas att denna underbara värme håller i sig nu ett tag framöver. Nu är vi trötta på mörker och dåligt väder! Sommaren är välkommen!



Mamma & jag på promenad


Passar på att spy lite på mormor!






Glad tjej fast man har bajs i hela blöjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback