Måndag

Åkte in en snabbis till stan kl 10 idag och köpte en kjol som jag hittade igår men som inte fanns i min storlek. När den var köpt så åkte vi direkt hem igen. Är så trött på stan och det är verkligen inte roligt att gå runt där själv. Nu har jag precis legat i sängen en bra stund med Emilia så att hon skulle somna för om en liten stund så ska vi åka och hälsa på mina jobbarkompisar. Det är första gången som vi hälsar på och första gången dom får träffa Emilia. Det är verkligen på tiden nu.

 

 

 

 


Kommentarer
Sara säger:

Nej det där med att gå på stan själv är ingen höjdare! Speciellt inte när man lever på föräldrapenning ;)

2012-05-28 | 16:57:40
Bloggadress: http://Mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback