Bloggträff

Igår var jag på mitt första bloggevent någonsin som anordnades av bloggfamiljen med bla. Hannah graf. Självklart så var det Emelie som lurade med mig dit. Jag var väldigt nervös när vi kom dit eftersom att jag inte kände någon där förutom Emelie då (och hon kände typ alla vilket inte gjorde saken lättare) Men det visade sig att det blev riktigt trevligt ändå. Träffade jätte trevliga och snälla tjejer under kvällen och det bjöds på dricka, tilltugg och en massa tävlingar med massor av fina priser. När kvällen var slut så fick vi alla med oss varsin Goodiebag hem med lite roliga saker i och detta gjorde ju absolut inte kvällen sämre. Tack Emelie för att jag fick följa med på detta! Skitroligt verkligen! Sedan var jag på Hannah Grafs blogg nyss och såg att jag hade fastnat på bild som hon lagt ut på sin blogg så det var ju lite extra roligt!











Kommentarer
Sara säger:

Samma sits här ;) kände ingen förutom Jessica men det var väldigt trevligt!! Skall du på mammablogg daten nästa helg? Den missar tyvärr jag men det verkar bli riktigt skoj där!!

2012-05-26 | 10:04:47
Bloggadress: http://Mammasara.wintland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback