Mammablogg date

Vilken underbar helg jag haft. Igår var jag på mammablogg date hela dagen på PC bar & Kök.
God mat, massa tävlingar med superfina priser, väääldigt välfyllda goodiebags och inte minst
alla underbara och trevliga mammor man träffade!
Allt detta tack vare fina Desirée som fixat allt detta! Kanon jobb verkligen!


Här kommer bildbomb ifrån lördagen!




Tack desirée för allt jobb du gjort!!


God buffé!


Bordsplacering. Vid mitt bord satt det 4 Hannor. Inga problem där inte att komma ihåg tjejernas namn.


Välfylld goodiebag


Min fina mamma & Jag!


Emelie & Jag


Hanna & Hanna


Mamma hade turen att vinna ett valfritt plagg ifrån House of lola.


Själv så vann jag ett skitsnyggt läppkit ifrån Mary kay!


Jag hade turen att vinna både från Mary Kay & Presentkort från Namnnappen!


Goodiebagen!

Här är sponsorerna till goodiebagen

Chips från Svenska Lantchips
Vaniljkrokar från Majskrokar
Riskakor, rischips och te från Friggs
Värdekuponger från SIA Glass
Aloeveradrycken
Film och nalle från Pino
Våtservetter, necessär, badflodhäst, baby cream och protective diaper cream från Sebamed
Infoband
Tommee Tippee nappflaska samt handbok från Careb
Fruktpuré från Ella’s Kitchen
Napp (bestick eller bitring) samt rabattkod från MyKidoo
Mössa från House of Lola
Värmeljus från Liljeholmens
Prov samt rabattkupong från Colour Catcher
Trosor från Pierre Robert
Dip-in remover samt informationsblad från Depend
Floursköljning från Flux
Kräm från Decubal
Värdebevis från Film2Home
Tamponger och rakhyvel från Tampoons for free och Bic
Mádara Miracle set från ecoliving
Drops från SB12
Illustration från 2myror
Skosnören från Nokia
Bröllopsfixaren från Norstedts
Weleda Favorites från Weleda
Disktrasor från Wettex/Vileda
Trosskydd från Tena
Värdebevis från Headweb
Lavendel-doftpåse från Triumph
Prov från Estelle & Thild
Erbjudande från nelly
Prover från Johanna Holm Fristående Hudvårdskonsult Mary Kay
Erbjudande från Svinsöt
Klistermärken och ballong från meandi
Katalog och rabattkod från Lingon & Blåbär
Erbjudande från Burt’s Bees
Presentkort från Minimango
Erbjudande från BrandsForKids
Erbjudande från Lookibooki
Erbjudande från Happy Bling
Katalog från Sagolikt Bokförlag
Visitkort från Rabauke
Erbjudande vid köp av MAC Kid
Informationsblad från Namnnappen


Tack alla för en underbar dag!!


Kommentarer
✫Familjen Bus✫ säger:

Hej!

Tack!

Hihi du har ju oxå tagit massa fina bilder :)



Kram och ha en bra vecka :)

2012-06-04 | 08:27:10
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback