JULKLAPPSHÄMNTNING

Idag åkte jag och Emilia in till stan för att hämta ut ett paket som jag hade beställt ifrån Zara. Det var 3 tröjor som jag beställde förra veckan på deras hemsida som Emilia ska få i julklapp. När vi kom in till stan var det kaos! Som om alla kommer på de sista dagarna att dom måste köpa julklappar. Speciellt när man går i stan med barnvagnen jag har bara sån himla lust att köra på alla långsamma, ostressade människor som alltid ska gå just framför min barnvagn! Mer än 30 min klarade vi inte av där inne i folkmassan. Hämta paketet på Zara och fort hem igen! Det räckte gott och väl.
 

1. Vit topp 99 :-  2. Rosa topp 99:-  3. Röd topp 79:-
 

Kommentarer
mummu säger:

Nu kan hon ju se vad hon ska få.....

2012-12-21 | 23:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback