ÅRETS ÖNSKELISTA

I jul önskar jag mig en prenumeration på Glossy box och presentkort på min absoluta favorit affär Zara. Får väl se om man varit snäll iår och tomten tittar förbi på julafton.
 
 
 
Sedan har det ändå blivit en del shopping denna månaden. Det går ju inte rikigt att hålla sig bara för att det snart är jul. Bla. så var jag och Christian iväg för 2 veckor sedan iväg på kvällsshopping på Arkaden då dom hade öppet ända till 22 och hade 20 % i nästan alla deras affärer. Dom bjöd på champange, vin och tilltugg och hade live musik. Det var riktigt trevligt och självklart passade jag på att shoppa lite eftersom det var ju ändå därför vi var där.
 

1. Peplum topp - Topshop 2. Topp - Topshop 3. Tröja - Gina Tricot 4. Dr. Demin jeans - D.O. 5. Skjorta/blus - Zara 6. Foundation - Face Stockholm
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback