Fina familjen

 
Igår var jag och Emilia hemma hos fina familjen Babunovic. Alltid lika roligt att träffa dom. Emelie bjöd på jätte god räkor och ris gryta av något slag till lunch. Tillochmed Christian fick med sig en matlåda hem sedan som han åt upp direkt! Riktigt gott! Tack fina Emelie! En annan sak som jag alltid tänker på när jag varit där är hur underbara och goa hennes barn är. Vem hjärta hade inte slagit en extra volt när Laura säger "men mamma jag älskar ju dom" när vi står i dörren och ska hem. Lilla hjärtat man har lust att äta upp henne! Tack så hemst mycket för igår Emelie och familj!
 
 
 

Kommentarer
Emelie Babunovic säger:

men fina du!! jag blir ju alldeles bölig av att läsa detta! tack! puss

2012-08-01 | 15:16:52
Bloggadress: http://undermyumbrella.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback