Lördag

Imorgon så har vi dop för våran lilla Emilia! Pappa är iväg och klipper sig och jag är hemma och tvättar och förbereder lite inför morgondagen. Som tur är har både jag och Christian världens bästa familjer så dom bakar, fixar tårta och lagar tom. mat till "festen" efter dopet så det behöver vi inte ens tänka på. Underlättar verkligen en hel del kan jag säga. Det enda vi ska göra är dukningen imorgon innan dopet och se till att få med oss själva dopbarnet till kyrkan. Det hoppas jag vi kan ordna. Det ska iallafall bli jätte roligt att träffa alla nära och kära imorgon! Hoppas att det blir lyckat och att alla kommer att ha trevligt tillsammans!








Kommentarer
Hippieflickan säger:

Vad söt :) Hoppas du har en bra lördag!

2012-04-28 | 19:40:55
Bloggadress: http://hippieflickan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback