Guld värd!

Att en tvättmaskin kan göra en så lycklig! Men så är det faktiskt. Jag vet verkligen inte vad jag hade gjort om jag inte hade egen tvättmaskin. 2 veckor innan Emilia föddes så fick vi panik och var bara tvungna att ha en tvättmaskin för tänk så mycket tvätt det skulle bli med en liten bebis som skiter och spyr ner sig stup i kvarten. Så vi slängde ut badkaret fixade en dusch och fick faktiskt en tvättmaskin av Christians kompis. Jag är så tacksam att vi fixade allt det innan för tänk själv att springa fram och tillbaka ner från 3e våningen ut till grannhuset (där tvättstugan ligger) med massa tvätt + en liten Emilia på det minst 2 gånger i veckan. Nää usch! Tack och lov för våran tvättmaskin! Den är verkligen guld värd!

 

I love my washer machine ♥

 


Kommentarer
Emelie säger:

Jag förstår dig precis!!! Hade aldrig funkat för oss mår vi bodde i bergsjön heller!

2012-04-18 | 17:11:51
Bloggadress: http://undermyumbrella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback